• Tobias maerien

Optimaliseer je slaap


OᑭTIᗰᗩᒪIᔕEEᖇ ᒍE ᔕᒪᗩᗩᑭ ______ Slaap je niet optimaal? Ga niet meteen aan de slaappillen, maar probeer volgende zaken eens toe te passen: - Mijd schermen ( gsm, tablet, tv,...) 30 minuten voor bedtijd. - Maak na je avondeten een wandeling. - Lees een boek, krant,... voor je gaat slapen in de plaats van een scherm. - Indien je toch achter een scherm zit savonds gebruik dan een 'blue light filter' bril. - Zorg dat je slaapkamer goed donker en lekker fris is. ______ Supplementen die je eventueel kan nuttigen om je slaap te optimaliseren: - Gaba: heeft een stressregulerend effect en wordt daarom ook wel benoemd als natuurlijke tranquillizer. Deze is ideaal voor mensen die moeilijker inslapen. - Magnesium: Helpt om het lichaam rustig te maken. - Melatonine: Helpt bij onze "slaap-cadans", dus goed voor mensen die vaak wakker worden in de nacht. ______ Probeer volgende zaken zeker eens uit en laat weten welke voor jou een positief effect heeft. ______

Do Healthy - Think Healthy - Start Healthy⁠

______ #onlinecoaching #starthealthy #slaap #sleep #personaltrainer

11 keer bekeken
  • White LinkedIn Icon

© 2020 Start Healthy by 4u2inmotion

4U2 in moton
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Youtube Icoon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon