• Tobias maerien

' Ik kom geen spiermassa aan! '


' IK KOᗰ GEEᑎ ᔕᑭIEᖇᗰᗩᔕᔕᗩ ᗩᗩᑎ! '⁠ ______⁠ Ik hoor vaak jonge kerels die me vertellen dat ze mager blijven ondanks dat ze veel eten en elke dag pompen. ⁠ ______⁠ Eerst en vooral kan je pas weten dat je genoeg kcal opneemt om spiermassa bij te komen als je ook daadwerkelijk je Kcal “tracked” en in een calorie-surplus zit. ⁠ ______⁠ Wat spiermassa bijkomen betreft is de enige manier om snel resultaat te zien sterker worden op de “big compound movements” zoals squat, bench press, deadlift, overhead press, barbbell rows, pull ups,... elke dag 100 push ups doen gaat je uiteindelijk niet veel meer geven dan een goede krachtuithouding (is niet hetzelfde als spiermassa) en een slecht postuur aangezien je hiermee je borst, triceps en voorste spieren van de schouder traint wat uiteindelijk leidt tot zogenaamde “rounded shoulders” als je er geen oefeningen voor je bovenrug spieren tegenover zet zoals rows, band pull aparts,...⁠ ______⁠ Do Healthy - Think Healthy - Start Healthy⁠ ______⁠ #onlinecoachiing #starthealthy #gains #spiermassa #bijkomen

4 keer bekeken
  • White LinkedIn Icon

© 2020 Start Healthy by 4u2inmotion

4U2 in moton
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Youtube Icoon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon