• Tobias maerien

Functional hypertrophy for anti-aging














ᖴᑌᑎᑕTIOᑎᗩᒪ ᕼYᑭEᖇTᖇOᑭᕼY ᖴOᖇ ᗩᑎTI-ᗩGIᑎG ______ Voor ik dit verder toelicht wil ik uitleggen wat functionele hypertrophy is: ' Het vergroten van je spiermassa die functioneel is en niet enkel esthetisch én waarbij ook je maximale kracht toeneemt. ' ______ En net die functionele hypertrophy heeft 10 voordelen om veroudering tegen te gaan. ( Dr. Williams Evans heeft hierover een boek geschreven - Biomarkers ) ______ Dus hoe beter de volgende 10 punten zijn bij jou, hoe beter je kan vechten tegen die veroudering. Hoe krijg je deze 10 zaken beter voor elkaar? => Door krachttraining te integreren, en dan de protocollen te kiezen die optimaal zijn om je functionele hypertrophy op te bouwen. ______ 1) Spiermassa 2) Spierkracht 3) Basaal metabolisme 4) Vet percentage 5) Aerobe capaciteit 6) Suiker spiegel controle 7) Cholesterol 8) Bloeddruk 9) Botdichtheid 10) Controle op je lichaamswarmte ______ Wil je weten hoe je het beste traint voor functionele hypertrophy? ______

Do Healthy - Think Healthy - Start Healthy⁠

6 keer bekeken
  • White LinkedIn Icon

© 2020 Start Healthy by 4u2inmotion

4U2 in moton
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Youtube Icoon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon