• Tobias maerien

9 belangrijke zaken bij het thuiswerken














9 ᗷEᒪᗩᑎGᖇIᒍKE ᘔᗩKEᑎ ᗷIᒍ ᕼET TᕼᑌIᔕᗯEᖇKEᑎ ______ Ook al zal de lockdown versoepelen, thuiswerken gaat toch nog eventjes de bedoeling zijn voor veel mensen. Probeer ook hier structuur te krijgen, deze 9 tips gaan je daarbij helpen. ______ - Start de dag met een korte wandeling, indien dit moeilijk is probeer dit wel in je werkuren ergens in te bouwen. - Sta telkens op hetzelfde uur op, kleed je aan ook al zit je heel de dag thuis. - Hou ook regelmaat in je maaltijden. - Eet de juiste zaken zodat je energiepeil heel de dag constant blijft. - Blijf je hoeveelheid water drinken! ( 2L blijft een minimum ) - Indien je enkele taken rechtstaand kan doen voor je werk, doe dit! - Doe een home-workout. Zorg dat er bloedcirculatie is geweest en dus ook endorfines in het lichaam gekomen zijn. - Las ook zeker pauzes in, zorg dat je rechtstaat tijdens je pauzes. - Misschien heb je thuis lekkerdere koffie dan op je werk, blijf hier toch ook mee oppassen, 4 tassen is genoeg. ( indien je meer "nodig" hebt om wakker te blijven ga je eens moeten sleutelen aan je slaappatroon of je voeding ) ______ Succes met het thuiswerken! ______

Do Healthy - Think Healthy - Start Healthy⁠

18 keer bekeken
  • White LinkedIn Icon

© 2020 Start Healthy by 4u2inmotion

4U2 in moton
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Youtube Icoon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon