• Tobias maerien

4-day training split


4-ᗪᗩY ᗯOᖇKOᑌT ᔕᑭᒪIT ______ Bij het kiezen van je weekplanning in de gym, moet je voornamelijk rekening houden met JOUW verwachtingen - JOUW tijd die je er in kan/wil steken - JOUW mogelijkheid om te herstellen van elke workout. ______ Deze '4-day split' is een zéér compleet protocol om mee aan de slag te gaan. 4 dagen is wel wat plannen, maar is ook geen 'HARDCORE van everyday is gymday! ' Maar alles hangt af van JOUW capaciteiten om te herstellen van de vorige workout, lees zeker de vorige post omtrent 'recovery'. ______ Met deze '4-day split' start je je week met 2 'strength' dagen. En richt je dus op sterker worden in de grote 'compound lifts' ( zie een vd vorige posts ) en blijf je in de reprange van 1-5. Om dan in het einde van de week 2 'hypertrophy' dagen te hebben en die reps omhoog te krikken naar in die 6-12 reprange, maar wel met minder gewicht uiteraard dan je 'strength' dagen. ______ Dit gaat ervoor zorgen dat je wekelijks sterker gaat worden alsook spiergroei gaat stimuleren. ( => Overload, zie ook in een van de vorige posts ;) ) ______

#starthealthy #onlinetrainer #personaltrainer #4u2inmotion #trainingsplit #training #strength #hypertrophy

7 keer bekeken
  • White LinkedIn Icon

© 2020 Start Healthy by 4u2inmotion

4U2 in moton
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Youtube Icoon
  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon